Hoe gebruik ik Telediscount?
Hoe meld ik me aan voor uw diensten?
Waarom ben ik niet in staat om bepaalde toegangsnummers bellen?
Zijn er elke administratie, abonnement of andere vergoedingen?
Hoeveel kost een oproep naar land X kosten?
Kan ik Telediscount van betaaltelefoons gebruiken?
Hoe worden mijn gesprekken gefactureerd?
Kan ik van mijn mobiel bellen?
Zijn er piek- en daluren tarieven?
Waarom heb je het toegangsnummer voor land X veranderen?
Ik heb een gratis bericht over een speciale actie
Kan ik gebruiken deze toegangsnummers buiten het Verenigd Koninkrijk?
Ik ben een klant NTL of Telewest, kan ik het gebruiken van Telediscount?
Wanneer gesprekskosten kracht?
Waarom moet ik druk op de toets hekje (#)?
Telediscount heeft overladen me!
Wanneer ik ring iemand in het buitenland zullen zij worden belast voor het gesprek zogoed?
Ik werd verteld door mijn serviceprovider die u kosten tegen premium tarief dat echtduur is?
Hoeveel kan ik opslaan met behulp van Telediscount in plaats van BT, NTL of Telewest?
Ik kreeg mijn telefoonrekening en ik hebben het betalen van de volledige internationaaltarief voor mijn oproep. Waarom is dit?
Hoe weet ik wat mijn huidige creditsaldo van de top-up service is?
Is er een limiet aan waar ik kan Top Up mijn telefoonlijn?
Wat zijn "netwerk extras" in het bericht: "roept kosten {X} p per minuut plus netwerkextras"?
Hoe gebruik ik Telediscount?
Gewoon Bel het toegangsnummer dat overeenkomt met de bestemming die u bellenwilt, gevolgd door de volledige internationale nummer. Dat is alles. Ga naar de "Hoezijn mijn gesprekken gefactureerd" veelgestelde vraag voor query's over de factureringprocedure.
Hoe meld ik me aan voor uw diensten?
Als u wilt Telediscount gebruiken hoeft u niet te registreren. Het toegangsnummer dieu toelaat om de internationale bestemming telefoon kunt u gewoon bellen.
Waarom ben ik niet in staat om bepaalde toegangsnummers bellen?
Er kunnen drie redenen voor het krijgen van een onverkrijgbaar Toon:
1. andere operatoren zoals NTL, Telewest en mobiele providers zal hebben om open testellen onze toegangsnummers op hun netwerken. Sommige providers zijn uitersttraag bijwerken hun netwerken en dus het kan enige tijd duren voordat onzetoegangsnummers van alle netwerken beschikbaar zijn. Om te versnellen dit contactuw serviceprovider, vertel hen het toegangsnummer dat u wilt bellen en vragen als zehet telefoonnummer kunnen openstellen.
2. u zou kunnen worden uitgesloten van 09 nummers bellen. Neem contact op met uwserviceprovider om de bar opgeheven.
3. een aantal indirecte toegang-aanbieders, zoals Onetel toegestaan dringt erop aan dat enkele of alle van onze toegangsnummers niet. Als u normaal gesproken eenindirecte toegangscode voordat uw oproepen (bijvoorbeeld 1833 voor Alpha telecomof 1877 voor Onetel bellen) u gewoon het weglaten van deze code en gewoon bellenhet toegangsnummer Telediscount direct. Weglaten van de indirecte toegang geeftcode dat het Telediscount gesprek in rekening gebracht door uw provider lijn (meestalBT). Als u van een Onetel Phone.Pal gebruikmaakt kunt u loskoppelen van dePhone.Pal of bellen 1-2-1 om te mijden van uw Phone.Pal. U moet de Onetel 'Select'optie die wij adviseren zou om te contacteren Onetel zodat u met een code om teoverschrijven deze functie hebt gekozen.
Zijn er elke administratie, abonnement of andere vergoedingen?
De prijs aangegeven achter elke Telediscount toegangsnummer is all-inclusive. Degeadverteerde prijs is inclusief BTW en de kosten voor het internationale deel van hetgesprek. Houd er rekening mee dat netwerk extras gelden zal en dat oproepen vanmobiele telefoons mogelijk hoger.
Hoeveel kost een oproep naar land X kosten?
Zoek eerst uit welk nummer u moet kiezen voor uw favoriete land. Vervolgens vermeldkijken naar de prijs achter dat toegangsnummer, dit is de prijs per minuut voor uwoproep en omvat BTW en de kosten voor het internationale deel van het gesprek.
Gesprekken worden meestal aangerekend per seconde (BT, Telewest en NTL kosten perseconde, voor andere dienstverleners gelieve selectievakje met uw dienstverlener als zetweede of per minuut factureren), wat betekent dat een oproep voor 10 minuten en 30seconden om een 2 pence per minuut toegang nummer een totale kostprijs van 10.5minuten x 2 pence wordt = 21 pence.
Uw serviceprovider kosten ook meestal een minimum tarief of een starttarief voor elkgesprek; bijvoorbeeld toepast BT een minimale heffing van 5 pence. NTL rekent eenstarttarief van 5 pence en Telewest een starttarief 6 pence voor 08 getallen en 10pence voor 09 nummers. Neem contact op met uw serviceprovider voor anderenetwerken.
Houd er rekening mee dat netwerk extras gelden zal en dat oproepen van mobiele telefoons mogelijk hoger.
Kan ik Telediscount van betaaltelefoons gebruiken?
Onze toegangsnummers zijn toegankelijk vanaf elke telefoon UK, met inbegrip vantelefooncellen. Echter, worden zich ervan bewust dat oproepen van betaaltelefoons konworden toeslag en meer dan de prijs vermeld op deze website kosten kunnen.
Hoe worden mijn gesprekken gefactureerd?
De kosten voor oproepen naar onze toegangsnummers verschijnt gewoon op uwnormale telefoonrekening van uw telefoonprovider (meestal BT, Telewest of NTL).
Dus bijvoorbeeld, als u een 5 minuten bellen naar Zuid-Afrika van een BT telefoon viatoegangsnummer 08444 289 289 die ten laste is gebracht op 4p/min; Volgende keerdat u uw BT factuur u ziet een vraag naar onze 08444 289 289 krijgt nummer, eenduur van 5 minuten en een totale kosten van 5 min x 4 p = 20 p.
Houd er rekening mee dat de verder internationale gesprekken niet zal wordengespecificeerd op uw factuur. Als uw normale telefoonprovider u rekeningen voor degesprekken, niet Telediscount, is allen u zal zitten kundig voor zien wat uw telefoonleverancier biedt u met. Wij niet kan helaas leveren gespecificeerde oproepen.
Kan ik van mijn mobiel bellen?
Ja, u kunt. Maar let erop dat u toeslag kan worden door uw mobiele operator. Hoeveelu in rekening gebracht hangt af van uw gsm-operator en welke tariefplan hebt. Let opdat uw gsm-operator bepaalt dit tarief op hun facturering systeem. We hebben helaasgeen invloed op wat ze kunnen aanrekenen, noch doen we ontvangen een cent extravan verschuldigde toeslagen op rechten.
We raden u aan contact op met de provider van uw mobiele telefoon om dubbel tecontroleren hun tarieven van onze toegang nummers (voor mobiele operator klantdiensten Klik hier).
Zijn er piek- en daluren tarieven?
De meeste van onze toegangsnummers hebben een forfaitaire, de enige uitzonderingzijn 0845 en 0870 nummers, die tegen de volgende tarieven afhankelijk van uwserviceprovider in rekening zijn gebracht:
BT tarieven voor 0845 lokaal tarief getallen zijn als volgt:
1,00 p/min weekend.
1,00 p/min avond.
3.95 p/min overdag.
BT tarieven voor nationale servicenummers 0870 zijn als volgt:
1,50 p/min weekend.
3.95 p/min avond.
7.91 p/min overdag.
BT toepast een minimale heffing van 5p.
Telewest en NTL tarieven voor lokale servicenummers 0845:
1,00 p/min weekend.
1,49 p/min avond.
3.95 p/min overdag.
Telewest en NTL tarieven voor nationale servicenummers 0870:
2.00 p/min weekend.
3.95 p/min avond.
7.91 p/min overdag.
Telewest vraagt een 6p verbinding vergoeding voor 0845 & 0870 gesprekken en NTLrekent een vergoeding van 5p verbinding.
Weekend: Hele dag za & zo.
Avond: Vanaf 6 pm-8 am Mon tot Fri.
Overdag: Vanaf 8 am-6 pm Mon tot Fri.
Voor alle andere vaste en mobiele kosten Neem contact op met uw serviceprovider.
Waarom heb je het toegangsnummer voor land X veranderen?
Onze toegangsnummers hebben een vast tarief gehecht aan hen. Wij proberen altijd tebieden van de beste prijzen mogelijk en als de prijs verandert, het toegangsnummermoet ook veranderen. Telkens wanneer ons kopen team van Telediscount zijn in staatom te onderhandelen over een betere deal met leveranciers passeren we deze kortingaan onze klanten door bepaalde bestemmingen nog verder te verlagen!
Zodra de overeengekomen speciale deal komt tot een einde zullen we ook moetenveranderen het toegangsnummer terug naar de oorspronkelijke prijs.
Om ervoor te zorgen dat u belt altijd de goedkoopste toegangsnummer mogelijk,gewoon aanmelden voor onze gratis nieuwsbrief.
Ik heb een gratis bericht over een speciale actie
Dit is een gratis service van Telediscount.
Soms kan het gebeuren dat we sturen gratis berichten over speciale acties voor onzeklanten.
Maar we dit alleen doen wanneer wijzigingen aan de zijkant van een exploitant van een(mobiele) grote gevolgen heeft voor onze klanten.
Als u niet worden geïnformeerd in gevallen als dit wilt, neem dan gerust aan opt-outdoor een mail te sturen naar onze klantendienst via de website.
Kan ik gebruiken deze toegangsnummers buiten het Verenigd Koninkrijk?
Onze toegangsnummers werkt helaas alleen in het Verenigd Koninkrijk. Dus als u in het buitenland wonen of als u op vakantie buiten het Verenigd Koninkrijk bent u nietmaken gebruik van onze diensten.
Ik ben een klant NTL of Telewest, kan ik het gebruiken van Telediscount?
Onze toegangsnummers kan worden gebruikt vanaf de meeste landlijnen met inbegripvan NTL of Telewest. Het factureringsproces voor onze toegangsnummers werktprecies hetzelfde als met BT; de kosten worden gewoon weergegeven op uw factuurNTL of Telewest.
NTL en Telewest moet berekenen de dezelfde tarieven als BT voor onzetoegangsnummers. Nochtans als u zou willen controleren hun tarieven bezoek de NTLof Telewest websites.
Moet u een probleem met uw NTL bent tegengekomen of Telewest bill Neem contact op met hen rechtstreeks als zij de tarieven op onze toegangsnummers op hun eigenfacturatiesystemen controleren.
Wanneer gesprekskosten kracht?
U worden aangerekend vanaf het moment dat u bent verbonden met onze service, niethet moment dat de oproep is beantwoord aan de andere kant. Als we willen dat onzeklanten om te profiteren van geen registratie, lage prijzen en toegang van allenetwerken, veranderen we helaas niet dit. Maar, moet uw oproep niet wordenbeantwoord, zal u worden geïnformeerd door onze operator en verbroken. Uw oproepmoet niet meer dan twee minuten duren.
Waarom moet ik druk op de toets hekje (#)?
Als u op de toets hekje (#) na het internationale nummer, versnellen u gewoonverbinding zoals de computer weet dat u klaar bent met kiezen. Maak je geen zorgenals u vergeet te druk op de toets hekje (#), een verbinding nog steeds zullen wordenvastgesteld.
Telediscount heeft overladen me!
Telediscount kan niet u aanrekenen. De tarieven op onze toegangsnummers wordeningesteld door Ofcom, de Britse toezichthouder voor telecommunicatie. Het isgemeenschappelijke praktijk voor alle vaste dienstverleners zich houden aan de kosteninstellen door Ofcom (zie sectie "kan ik bellen van mijn mobiel" voor mobielegebruikers). De tarieven die u eigenlijk in rekening op uw factuur gebracht zijn is echterafhankelijk van de prijzen die uw serviceprovider heeft geconfigureerd op hunfacturering systeem. We hebben helaas geen invloed op hun factureringssysteem, nochdoen we ontvangen een cent extra van verschuldigde toeslagen op rechten.
We raden u aan contact op met uw serviceprovider om te protesteren tegen uwfactuur (voor klantenservice telefoonnummers Klik hier). Uw serviceprovider moet nietregelen de kwestie op bevredigende wijze neem contact op met Ofcom op 0845 4563000.
Wanneer ik ring iemand in het buitenland zullen zij worden belast voor het gesprek zogoed?
Degene die ontvangt een oproep zal normaal gesproken nooit aangerekend worden.
Maar als je in het buitenland met uw mobiele telefoon (dat wil zeggen niet in het landhet mobiele nummer is afkomstig van) uw mobiele provider brengt u voor hetontvangen van oproepen, terwijl in het buitenland ook wel bekend als roaming kosten.Neem contact op met uw mobiele provider voor meer informatie.
Ik werd verteld door mijn serviceprovider die u kosten tegen premium tarief dat echtduur is?
Alleen 09 nummers worden geclassificeerd als premium tarief; prijzen voorbetaalnummers variëren echter enorm afhankelijk van welk nummer u beltonen zijn.Premium tarief is niet per se duur als lasten van zo weinig zoals 5p/min beginnen.
Hoeveel kan ik opslaan met behulp van Telediscount in plaats van BT, NTL of Telewest?
Klik hier om te controleren de officiële BT prijslijst om te zien hoeveel u kunt besparenin vergelijking met BT tarieven.
Klik hier voor de prijslijst NTL.
Voor Telewest bezoek kosten prijzen de Telewest website.
Ik kreeg mijn telefoonrekening en ik hebben het betalen van de volledige internationaaltarief voor mijn oproep. Waarom is dit?
Als u hebben gefactureerd aan verscheen van de provider van uw normale vaste tariefvoor de internationale bestemming u genoemd en niet op de Telediscount tarief voordeze bestemming en het internationale nummer u genoemd en niet Telediscount detoegangsnummer op uw factuur, dit betekent helaas dat het Telediscounttoegangsnummer is niet gekozen voordat de internationale oproep werd gemaakt.
Wanneer u een bestemming via Telediscount van een vaste lijn belt, uw vasteleverancier weet niet het internationale nummer dat u via Telediscount belt, uw vasteprovider kan alleen tonen u het toegangsnummer van de Telediscount dat u hebtopgeroepen. Als het internationale nummer op uw factuur vaste leveranciersverscheen, suggereert dit dat de oproep werd gemaakt via uw normale vaste provideren niet via Telediscount. Dus volgende keer dat u een internationaal bellen, vergeet nietom te bellen het toegangsnummer Telediscount voordat u het internationaletelefoonnummer kiezen.
Hoe weet ik wat mijn huidige creditsaldo van de top-up service is?
U kunt uw creditsaldo horen door te drukken op de * knop tijdens de 'Welkom' ofdirect na. Wanneer u gewoon uw krediet nagevuld het misschien neeeen korteterwijl vóór zijn beloond. Als zo gelieve te proberen opnieuw in een uur. Als dekredieten is niet beloond in een uurtje Neem contact met ons op via de website.
Is er een limiet aan waar ik kan Top Up mijn telefoonlijn?
U kunt Top Up uw telefoonlijn 6 keer per dag (max.) Maar u kan niet herladen als uwsaldo meer dan 10 pond is.
Wat zijn "netwerk extras" in het bericht: "roept kosten {X} p per minuut plus netwerkextras"?
U hoort dit bericht op alle betaalnummers. 'Network extras' betekent gewoon datsommige fabrikanten extra kosten voor premie tarief oproepen brengen.
Gelieve te adviseren uw netwerkaanbieder voor meer informatie.
0 comments for "Telediscount - (FAQ) Veel gestelde vragen "
Post a Comment